Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Niemczyk-Favaro | 2018-04-06 08:17:34
zbh

Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu to sieć przedstawicielstw, których zadaniem jest wspieranie eksportu oraz inwestycji polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, jak również pozyskiwanie inwestorów do Polski.

Charakteryzują się elastyczną strukturą dopasowaną do potrzeb i wyzwań na danym rynku oraz szerokim wachlarzem usług świadczonych na miejscu, takich jak organizacja misji gospodarczych, udziału polskich firm w targach i wystawach, organizacja spotkań B2B jak również przygotowanie analiz i informacji związanych z poszczególnymi sektorami i branżami. ZBH wsparte kompleksową ofertą grupy PFR umożliwią przedsiębiorcom dotarcie ze swoim produktem na rynki, które charakteryzuje największy potencjał pod kątem możliwości eksportowych oraz inwestycyjnych dla danej grupy produktów.

Zagranicznym Biurom Handlowym powierzono profesjonalną obsługę polskich przedsiębiorstw zainteresowanych ekspansją na rynkach zagranicznych. Eksperci nowo powstających placówek będą odpowiedzialni za:

  • udzielanie informacji o rynku (analizy, raporty, poradniki),
  • współtworzenie sieci kontaktów z lokalnymi firmami i instytucjami,
  • organizację szkoleń dla polskich i zagranicznych firm,
  • weryfikację partnerów biznesowych

Ponadto pracownicy Zagranicznych Biur Handlowych będą pomagać w:

  • organizacji misji gospodarczych,
  • udziale w imprezach wystawienniczych,
  • spotkaniach B2B,
  • wyszukiwaniu partnerów biznesowych,
  • we wprowadzeniu produktów na rynek,
  • tworzeniu kampanii promocyjnych i medialnych.

 

Zagraniczne Biura Handlowe są odpowiedzią na potrzebę poszerzania współpracy gospodarczej i otwieranie się przedsiębiorców na nowe rynki. Pracownicy ZBH będą pracować razem z przedsiębiorcami nad wzmocnieniem rozpoznawalności polskich produktów. Ponadto będą unowocześniać ofertę eksportową, wspierać nowe kierunki ekspansji polskich firm oraz pilotażować projekty w trakcie ich wprowadzania na rynki zagraniczne.